بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه کالای ایرانی
(last modified 1397-02-10T09:30:54+00:00 )
ثور 10, 1397 14:00 Asia/Kabul
  • بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه کالای ایرانی

رهبر معظم انقلاب اسلامی از نمایشگاه کالای ایرانی در حسینیه امام خمینی(ره) بازدید کردند و از نزدیک در جریان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تولیدکنندگان، مسائل و دغدغه‌های آنان قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در این بازدید که عصر روز گذشته (یکشنبه) انجام شد، حضرت آیت الله خامنه‌ای از 77 غرفه تولیدات ایرانی در بخش های مختلف دیدن کردند و از نزدیک در جریان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تولیدکنندگان، مسائل و دغدغه‌های آنان و نیز میزان استقبال مردم از کالاهای ایرانی قرار گرفتند.

رهبر انقلاب اسلامی در این بازدید با تقدیر از تولیدکنندگان ایرانی و تحسین کیفیت محصولات موجود در نمایشگاه بر لزوم جلوگیری از واردات بی‌رویه و مبارزه با قاچاق تأکید، و دستوراتی برای پیگیری و حل مشکلات تولیدکنندگان صادر کردند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در بازدید از  نمایشگاه کالای ایرانی از «علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران، خواستند حل مشکلات منعکس‌شده در این بازدید را به‌طور جدی در دولت دنبال کند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پیامی به‌مناسبت آغاز سال 1397 هجری شمسی، سال جدید را سال «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری کردند.

 

کلیدواژه