ثور 19, 1397 17:53 Asia/Kabul
  •  سرتیپ حاتمی: ایران قابل تهدید توسط هیچ قدرت خارجی نیست

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران تاکید کرد: امروز با توجه به اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی، ایران قابل تهدید نظامی توسط هیچ قدرت خارجی نیست.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا؛ امیر سرتیپ «امیر حاتمی» با اشاره به تلاش ها و مجاهدت های متخصصین متعهد صنعت دفاعی برای ارتقاء قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز دشمنان ایران اسلامی با آگاهی کامل از توانمندی های دفاعی و نظامی نیروهای مسلح مقتدر کشور، دیگر سخنی از گزینه های نظامی به میان نمی آورند.

سرتیپ حاتمی با بیان اینکه بسیاری از توطئه ها و شیطنت های طراحی شده توسط نظام استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی برای تضعیف اقتدار و قدرت دفاعی ایران است، افزود: ایران با اتحاد و همبستگی همه آحاد ملت و تلاش محور مقاومت توانست توطئه بزرگ تروریسم را شکست دهد و از تحقق برنامه بلندمدت و کلان دشمنان که با سرمایه گذاری های هنگفت طراحی شده بود، جلوگیری کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران همچنین با تحلیل شرایط امنیتی عراق و سوریه پس از شکست مفتضحانه تروریست ها و حامیانشان در منطقه تصریح کرد: این دو کشور که آماج حملات شدید تروریست های تکفیری بودند، امروز در مسیر ثبات و امنیت قرار دارند.