سرطان 09, 1397 15:53 Asia/Kabul
  • سرلشکر جعفری: سپاه پاسداران برای مقابله با هرگونه توطئه دشمن آماده‌ است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تقابل اردوگاه مستضعفین با اردوگاه نظام سلطه تاکید کرد: جوانان مؤمن و انقلابیِ سپاه پاسداران برای مقابله با هرگونه توطئه دشمن کاملاً آماده‌اند.

سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» روز شنبه در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) در تهران گفت: ملت انقلابی ایران در آستانه یک تجربه مهم تاریخی قرار دارد که نتیجه آن، شکل‌گیری دوران جدیدی از بی‌اعتمادی به آمریکا و تجمیع توان و انرژی برای مقابله با دسیسه‌های مختلف استکبار خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: همگان می‌توانند از عمق نگاه و حرکت غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سقوط امپراطوری‌های به ظاهر قدرتمند را پیش‌بینی کنند.

مراسم سالانه دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) صبح امروز (شنبه) با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوای ایران برگزار شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای ورود به میدان، با حضور بر مزار شهیدان گمنام و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس را گرامی داشتند.

فرمانده معظم کل قوای ایران سپس از یگانهای حاضر در میدان سان دیدند.

حضرت آیت الله خامنه ای همچنین جانبازان سرافراز حاضر در میدان را مورد تفقد قرار دادند و با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این مراسم تعدادی از فرماندهان، مدیران، مدرسان و پژوهشگران نمونه دانشگاه امام حسین(ع) نیز هدایای خود را از دست فرمانده معظم کل قوای ایران دریافت کردند و دو نماینده دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) نیز مفتخر به دریافت درجه و سردوشی شدند.

 

کلیدواژه