ایران خدمات درمانی در کابل را افزایش می دهد
(last modified 1397-06-20T10:38:09+00:00 )
سنبله 20, 1397 15:08 Asia/Kabul
  • ایران خدمات درمانی در کابل را افزایش می دهد

رئیس سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از راه اندازی مرکز خدمات درمانی و توان بخشی این نهاد در کابل پایتخت و دو شهر دیگر افغانستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، «علی اصغرپیوندی» رئیس سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه در دیدار با «فیروز الدین فیروز» وزیر بهداشت افغانستان با بیان اینکه از بیمارستان ساخت جمهوری اسلامی ایران در کابل دیدن کرده است، گفت: اقدامات لازم برای تجهیز این بیمارستان برای ارائه خدمات درمانی مبتنی بر خواست افغانستان انجام خواهد شد.
پیوندی همچنین از ایجاد یک مرکز توان بخشی در کابل خبر داد و گفت: با توجه به اینکه مرکز توان بخشی زیر مجموعه وزارت کار و امور اجتماعی افغانستان فعالیت می کند، فردا در دیدار با این مسوولان این وزارتخانه درباره چگونگی آن تبادل نظر خواهد کرد.
وزیر بهداشت افغانستان هم تجهیز و فعال کردن بیمارستان ساخت جمهوری اسلامی ایران را در کابل برای ارائه خدمات درمانی ویژه خواستار شد.
 رئیس سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران همچنین صبح امروز با «عبدالله عبدالله» رئیس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان دیدار و درباره مسائل مورد علاقه دوجانبه گفت و گو کرد.

کلیدواژه