نماینده رهبر معظم انقلاب در سوریه: حامیان تروریست برای بقای خود، جنایت می کنند
(last modified Mon, 24 Sep 2018 06:14:33 GMT )
میزان 02, 1397 10:44 Asia/Kabul
  • نماینده رهبر معظم انقلاب در سوریه: حامیان تروریست برای بقای خود، جنایت می کنند

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در سوریه گفت: حمله تروریستی در اهواز(جنوب غرب ایران) نشان داد که حامیان تروریست ها در منطقه ضعیف شده اند و برای بقای خود علیه بشریت جنایت می کنند.

به گزارش ایرنا، آیت الله «سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری» شامگاه یکشنبه در آیین گرامیداشت یاد شهدای حمله تروریستی اهواز در حرم حضرت زینب(س) در زینبیه دمشق، با تسلیت شهادت تعدادی از مردم بی گناه ایران اظهار کرد: تمامی توطئه ها در منطقه با حمایت عربستان و برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس انجام می شود.

آیت الله طباطبایی با بیان اینکه این اقدامات تروریستی نشانه نا امیدی و شکست دشمنان است افزود: مردم آزادی خواه ایران اسلامی جواب دندان شکنی به تروریست ها و حامیان آنان خواهند داد و فتنه دشمنان بدون پاسخ نخواهد ماند.

درحمله تروریستی صبح روز شنبه از پارکی در حاشیه برگزاری آیین رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اهواز؛ تروریست‌ها به سمت مردم تماشاچی تیراندازی کردند که بر اثر این حمله، 25 نفر شهید و بیش از 60 نفر زخمی شدند.

 

با انتشار مستنداتی از عاملیت داعش در حمله تروریستی اهواز و اینکه گروهک تروریستی «الاحوازیه» پیشتر مسوولیت این اقدام تروریستی را پذیرفت؛ جنایت اهواز محصول «اقدام مشترک داعش و گروهک تروریستی الاحوازیه» است که هر دو جریان به عربستان وابستگی دارند.