تاکید بر پاسخ قاطع ملت ایران به عاملان حمله تروریستی اهواز
(last modified Mon, 24 Sep 2018 11:30:30 GMT )
میزان 02, 1397 16:00 Asia/Kabul
  • تاکید بر پاسخ قاطع ملت ایران به عاملان حمله تروریستی اهواز

وزیر دفاع و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، بر پاسخ قاطع ملت ایران به تروریست ها و انتقام گیری سخت از آنان تاکید کردند.

امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران روز دوشنبه در حاشیه مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز (جنوب غرب ایران)، تاکید کرد: هدف دشمن ایجاد آشوب، ناامنی و تشویش در کشور است، تروریست ها منتظر انتقام ملت ایران باشند.

وزیر دفاع ایران، با بیان اینکه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی و طرفداران منطقه ای خود با توسل به گروهک های تروریستی در پی اهداف شوم خود هستند، تاکید کرد: ملت ایران اسلامی، دست از آرمان ها و اعتقادات راسخ خود بر نخواهند داشت.

امیر دریادار «حبیب الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران هم امروز در مراسمی در تهران به حمله تروریستی در اهواز و شهادت شماری از مردم بی گناه اشاره و تاکید کرد: قطعا جواب قاطعانه به تروریست‌ها خواهیم داد.

امیر سیاری همچنین با بیان اینکه ایران اکنون از لحاظ تجهیزات نظامی جایگاه مهمی در منطقه دارد، تصریح کرد: جایگاه ایران در جهان به گونه ای است که کسی بدون جمهوری اسلامی ایران قادر به تصمیم‌گیری نیست.

در حمله تروریستی صبح روز شنبه از پارکی در حاشیه برگزاری آیین رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اهواز، تروریست‌ها به سمت مردم تماشاچی تیراندازی کردند که بر اثر این حمله، 25 نفر شهید و بیش از 60 نفر زخمی شدند.

با انتشار مستنداتی از عاملیت داعش در حمله تروریستی اهواز و اینکه گروهک تروریستی «الاحوازیه» پیشتر مسوولیت این اقدام تروریستی را پذیرفت؛ جنایت اهواز محصول «اقدام مشترک داعش و گروهک تروریستی الاحوازیه» است که هر دو جریان به عربستان وابستگی دارند.

 

کلیدواژه