میزان 09, 1397 15:31 Asia/Kabul
  • امیرعبداللهیان: ایران همواره حامی سوریه در مقابله با تروریسم است

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل گفت: ایران همواره حامی مردم و دولت سوریه در مقابله با تروریسم است و آن‌را یک وظیفه شرعی با هدف کمک به امنیت و ثبات منطقه و سوریه می‌داند.

به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری مجلس؛ «حسین امیرعبداللهیان» در دیدار «عدنان حسن محمود» سفیر سوریه در تهران با ابراز خرسندی از تقویت روند ثبات و آرامش در سوریه، تاکید کرد: سیاست غیرسازنده آمریکا و اقدامات تخریبی عربستان سعودی، دشواری‌هایی برای مردم و دولت سوریه به وجود آورده و بازگشت آوارگان سوری به برخی مناطق را با مشکلاتی مواجه ساخته است.

دستیار ویژه رئیس مجلس ایران در امور بین الملل، از گسترش مراودات دو کشور استقبال کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران از هرگونه فعالیت در راستای توسعه و گسترش مناسبات با سوریه استقبال و حمایت می‌کند.

"عدنان حسن محمود" نیز در این دیدار، جایگاه و نقش جمهوری اسلامی ایران در قبال سوریه را مهم و حیاتی دانست و تصریح کرد: مقاومت در برابر تروریست‌ها همچنان ادامه دارد و کمک مردم، دولت و پارلمان جمهوری اسلامی ایران به سوریه در مبارزه با تروریسم، ثبات و امنیت را به این کشور بازگرداند و این همکاری و حمایت هیچگاه از دید مردم سوریه مغفول نخواهد ماند.

 

کلیدواژه