قدردانی «روحانی» از نیروهای مسلح ایران به دلیل پاسخ دقیق و قاطع به تروریست ها
(last modified Wed, 03 Oct 2018 11:15:03 GMT )
میزان 11, 1397 15:45 Asia/Kabul
  •  قدردانی «روحانی» از نیروهای مسلح ایران به دلیل پاسخ دقیق و قاطع به تروریست ها

رئیس جمهوری اسلامی ایران با قدرانی از نیروهای ‏مسلح  ایران به دلیل پاسخ دقیق و قاطع به تروریست ها تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ‏پاسخ آنهایی را که به زن‌ها و کودکان رحم نکردند، به بهترین وجه ‏داد.‏

«حسن روحانی» روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با بیان اینکه پاسخ ایران، همواره قاطع و کوبنده خواهد بود، اظهار کرد: ایران طراحان و آمران ‏تروریستها را مانند عاملان تروریستی می‌داند و همانطور که با عاملان تروریست برخورد می کند، با طراحان نیز ‏برخورد خواهد کرد.

روحانی با اشاره به توطئه های آمریکا علیه ایران تصریح کرد: آمریکا در جهان منزوی شده است و کسی شیوه‌های آمریکایی‌ها را نپذیرفته و قبول نخواهد کرد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هدف آمریکا از فشار به ایران کاملاً داخلی است و هیچ ربطی به منطقه و جهان و عرب‌هایی که جیب آنها را خالی کرده و پول ملت‌های آنها را می‌دزدد، ندارد، افزود: همه تلاش آمریکا این بود که به هر نحوی یک نوع مذاکره در هر سطحی با ایران شروع شود و سپس اعلام کند که با اعمال فشار به ایران موفق به مذاکره شده است.

روحانی با تاکید بر اینکه ملت ایران در برابر فشار آمریکایی‌ها به خوبی مقاومت کردند، خاطر نشان کرد: مردم ایران، مردمی مقاوم، دلاور، قهرمان و فهمیده‌ای هستند و در برابر توطئه‌های آمریکا شکست نخواهند خورد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران همچنین با بیان اینکه اروپا برای حفظ ارتباطات پولی و مالی ایران یک نهاد ویژه‌ای را تأسیس کرده است گفت: اجرای این طرح می‌تواند گام بسیار مهمی در حفظ برجام باشد.

روحانی با اشاره به انتخاب رئیس جمهوری جدید عراق نیز اظهار کرد:  ایران همواره علاقمند به توسعه ثبات، امنیت، مردم‌سالاری و دمکراسی در منطقه است.

 

کلیدواژه