عقرب 01, 1397 09:15 Asia/Kabul
  • سردار پاکپور: پیگیری برای آزادی مرزبانان ربوده شده ایرانی ادامه دارد

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیگیری برای آزادی مرزبانان ایرانی ربوده شده ادامه دارد و با طرف پاکستانی همکاری داریم.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ «محمد پاکپور» دوشنبه شب در بدو ورود به اسلام آباد در جمع خبرنگاران، گفت: تبادل نظر درباره همکاری با مقامات نظامی و امنیتی پاکستان در خصوص نیروهای مرزبانی ایرانی ربوده شده، مهم ترین هدف سفرش به اسلام آباد است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، تصریح کرد: موضوعات دیگری از جمله امنیت مرزها، همکاری با ارتش پاکستان برای ایجاد امنیت پایدار در مرزهای دو کشور نیز در این سفر پیگیری می شود.

سردار پاکپور دوشنبه شب در صدر یک هیات امنیتی و نظامی برای رایزنی و پیگیری موضوع آزادسازی مرزبانان ربوده شده ایرانی، وارد اسلام آباد پایتخت پاکستان شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه، همچنین قرار است در این سفر یک روزه با مقامات نظامی و امنیتی پاکستان در خصوص دستیابی به اقدامات مشترک و قاطع ضد پدیده تروریسم تبادل نظر کند.

23 میزان، دوازده نفر از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی میرجاوه، جنوب شرق ایران استقرار داشتند، توسط گروهک های ضد انقلاب ربوده و به داخل خاک پاکستان منتقل شدند.

 

کلیدواژه