عقرب 13, 1397 10:51 Asia/Kabul
  •  انتشار سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در رسانه های پاکستانی

رسانه های پاکستانی با انتشار سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان نوشتند حضرت ایت الله خامنه ای تاکید کردند  نشانه ‌های افول قدرت آمریکا در جهان آشکار شده است.

به گزارش ایرنا،  رهبر معظم انقلاب اسلامی روز شنبه در آستانه  روز ملی مبارزه با استکبار با اشاره به شکست شیطان بزرگ در تحقق هدف اصلی توطئه های ۴۰سال اخیر آن یعنی بازگشت به سیطره دوران رژیم ستم شاهی در ایران تأکید کردند: افول امریکا به واقعیتِ مورد اجماع صاحب‌نظران معتبر جهان تبدیل شده است.

«رادیو پاکستان» گزارش داد، رهبر معظم انقلاب اسلامی دراین دیدار تاکید کردند  سیاست های زورگویانه و تحریم های  آمریکا  علیه جمهوری اسلامی ایران با مخالفت جهانی روبرو شده است.

این رسانه افزود:حضرت  آیت الله علی خامنه ای در خصوص تحریم ، فشار و تلاش های واشنگتن بر صنعت نفت ایران، هدف این تحریم ها را فشار بر جمهوری اسلامی برای مذاکره و عقب کشیدن از آرمان های ملت خواند.

روزنامه پرشمارگان «داون» پاکستان نیز نوشت حضرت آیت الله خامنه ای  با تاکید براینکه  افول امریکا به کسانی که به سازش با امریکا گرایش دارند،گفتند آمریکا نمی تواند به اهداف خود در مقابله با ایران دست بیابد و با شکست مواجه خواهد شد .

تلویزیون «جیو تی وی» و «دنیای پاکستان» نیز به نقل از  حضرت آیت الله خامنه ای  اعلام کردند، در چالش ۴۰ ساله امریکا و ایران حقیقت مهمی وجود دارد که گاهی از دیده ها پنهان می ماند و آن اینکه، طرف پیروز در این چالش، جمهوری اسلامی ایران و طرف مغلوب، آمریکا بوده است.

این دو رسانه تلویزیونی گفتند ، رهبرمعظم انقلاب ، هدف اصلی امریکا در 40 سال گذشته را سیطره مجدد بر ایران خواندند  و گفتند  که با وجود همه تلاش ها و توطئه ها، آمریکا نتوانسته است به این هدف دست پیدا کند.