قطعنامه پایانی راهپیمایی روز 13 آبان ؛ مردم ایران از تحریم های آمریکا عبور خواهند کرد
(last modified Sun, 04 Nov 2018 07:10:19 GMT )
عقرب 13, 1397 11:40 Asia/Kabul
  •  قطعنامه پایانی راهپیمایی روز 13 آبان ؛ مردم ایران از تحریم های آمریکا عبور خواهند کرد

شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار اعلام کردند: مردم ایران با شکست تحریم‌های ظالمانه آمریکا، از این مرحله تاریخی با موفقیت عبور خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در قطعنامه پایانی مراسم راهپیمایی روز 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار آمده است: استکبار ستیزی از مهمترین شاخصه‌های انقلاب اسلامی است، لذا مردم ایران با عمل به وظیفه دینی و انقلابی خود، این مبارزه را تا نابودی کامل نظام سلطه به ویژه دولت سلطه جو و استعمارگر آمریکا ادامه خواهند داد.
این قطعنامه می افزاید: مردم ایران به حمایت از ملل تحت ستم آمریکا و رژیم صهیونیستی و پشتیبانی همه جانبه از جبهه مقاومت در برابر خوی استکباری نظام سلطه ادامه خواهند داد.
شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی روز 13 آبان همچنین با اشاره به خروج آمریکا از برجام تاکید کردند:خروج عهدشکنانه آمریکا از برجام و تشدید سیاست‌های خصمانه سردمداران این کشور ضد ایران، بار دیگر ثابت کرد که آمریکا دشمن شماره یک ایران است.
امروز سیزدهم آبان  روز ملی "مبارزه با استکبار جهانی" در جمهوری اسلامی ایران است.
مراسم راهپیمایی روز "مبارزه با استکبار جهانی" همزمان در تهران و دیگر شهرهای ایران با حضور گسترده مردم، دانشجویان و مسوولان برگزار شد.

 

کلیدواژه