عقرب 17, 1397 13:56 Asia/Kabul
  • انتقاد رهبر مسلمانان آمریکا از سیاست های خصمانه دولت آمریکا علیه ایران

رهبر جنبش مسلمانان آمریکا از سیاست های خصمانه دولت «دونالد ترامپ» و اعمال سخت ترین تحریم ها علیه ملت ایران از سوی آمریکا انتقاد کرد.

«لوئیس فراخان» امروز پنجشنبه در نشست خبری در شبکه «پرس تی وی» با انتقاد از سیاست های خصمانه دولت آمریکا اعمال تحریم ظالمانه علیه ملت ایران؛ تصریح کرد: ایران به تعهدات خود در قالب برجام به طور کامل و به درستی عمل کرده است، اما آمریکا به صورت یکجانبه از برجام خارج شده و سخت ترین تحریم ها را علیه ایران اعمال کرده است.

رهبر جنبش مسلمانان آمریکا، با بیان اینکه ملت ایران به علت اعمال تحریم های ظالمانه ترامپ مورد هجمه قرار گرفته اند، افزود: تمام نهادهای ناظر بین المللی به صورت مستند اعلام کردند که جمهوری اسلامی ایران حتی یکی از موارد توافقنامه برجام را نقض نکرده است.

لوئیس فراخان، به پایبند نبودن طرف های دیگر برجام به تعهداتشان در قالب برجام اشاره کرد و گفت: آنها در قالب این توافقنامه قرار بود 150 میلیارد دلار پول در اختیار جمهوری اسلامی ایران قرار دهند که نتوانستند پایبندی خود را به برجام نشان دهند.

رهبر جنبش مسلمانان آمریکا، همچنین با اشاره به وضعیت سیاسی حاکم بر جهان و وجود ظلم، کفر و جنایت از سوی برخی از کشورهای بزرگ افزود: شیطان چهره مسیح و یهود را تغییر داده است، بنابراین جهان اسلام باید اختلافات را کنار گذاشته و با وحدت در کنار هم زندگی کنند.

وی همچنین درباره سیاست آمریکا در منطقه خاورمیانه گفت: وجود منابع طبیعی سرشار از جمله نفت در خاورمیانه موجب شده است تا آمریکا در پی فروش میلیاردی تسلیحات به کشورهای عربی خاورمیانه باشد که این سیاست آمریکا باعث جنگ بزرگی در این منطقه خواهد شد.

رهبر جنبش «امت اسلام» آمریکا خطاب به ترامپ هم  گفت: مرگ بر آمریکا و اسرائیل باعث پایان دادن به آمریکا نیست، بلکه شما مسؤول نابودی آمریکا خواهید بود.

کلیدواژه