جدی 02, 1397 09:02 Asia/Kabul
  • ولایتی: تنها راه نجات در برابر زیاده‌خواهی صهیونیست‌ها، مقاومت است

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل روز شنبه در دیدار «محمود الزهار» عضو دفتر سیاسی و رئیس پارلمانی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در تهران تصریح کرد تنها راه نجات در برابر زیاده‌خواهی صهیونیست‌ها، مقاومت و ایستادگی است.

به گزارش العالم،  «علی اکبر ولایتی» با اشاره به ضرورت ایستادگی و حمایت از آرمان های فلسطین و قدس شریف و تبریک پیروزی های به دست آمده گفت: در نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین پیروزی های ارزشمندی در برابر صهیونیست ها و حامیان آنان به وجود آمده که باید درس بزرگی برای صهیونیست ها باشد تا هوس تجاوز نکنند.

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل تصریح  کرد آنچه روشن است این که محور مقاومت هر روز گسترده تر و قویتر می شود.

ولایتی افزود این پیروزی ها، مبارزه و مقابله علیرغم امکانات محدود و اندک، قدرت اسلام را به نمایش می گذارد و باید این مسیر ادامه یابد.

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل با تاکید بر اینکه فلسطین مساله نخست جهان اسلام است خاطرنشان کرد جمهوری اسلامی ایران همواره  از آرمان های فلسطین حمایت می کند.

«محمود الزهار» نیز  در این دیدار از حمایت های دولت و ملت ایران از فلسطین قدردانی کرد و گفت: بیداری اسلامی رو به افزایش است و بدون شک فلسطین پیروز خواهد شد.

 

کلیدواژه