جدی 09, 1397 13:32 Asia/Kabul
  • شمخانی: ملت های منطقه مانع از تحقق

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران گفت: گروه های مقاومت و ملت های بیدار منطقه مانع از تحقق طرح آمریکایی "معامله قرن" می شوند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا،«علی شمخانی» دبیرشورای عالی امنیت ملی ایران در دیدار «زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران تصریح کرد:جنایات بسیار بزرگ ضد مردم فلسطین با تبلیغات گسترده رسانه های صهیونیستی تحت الشعاع وحشی گری گروه های تکفیری قرار گرفته که این ظلمی مضاعف بر آرمان فلسطین است.
شمخانی با تاکید بر حمایت مستمر از آرمان مقاومت فلسطین به عنوان یکی از اصول بنیادین سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، گفت: از بدو انقلاب اسلامی، ایران همواره در کنار مردم مقاوم و مظلوم فلسطین بوده است و این مسیر بر گرفته از اعتقادات دینی و باورهای انسانی ،تا پیروزی کامل جریان مقاومت ادامه خواهد داشت.
دبیرشورای عالی امینت ملی ایران راهپیمایی "حق بازگشت" در باریکه غزه را نقطه عطفی درتداوم حرکت های مردمی جریان مقاومت دانست و گفت:مردم فلسطین حاضر به دست کشیدن از وطن و سرزمین خود نیستند و امروز طرفداران منطق دموکراسی در آزمون حمایت از این خواست عمومی در برابر اشغالگران قرار دارند.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز با بیان این که جمهوری اسلامی ایران از حامیان واقعی آرمان فلسطین است،گفت: مقاومت در مقایسه با گذشته از ظرفیت و توانمندی بالایی در برابر متجاوزان برخوردار شده است و حاصل این توانمندی ها در راهپیمایی"حق بازگشت" و شکست تهاجم اخیر رژیم صهیونیستی جلوه گر شد.

کلیدواژه