دلو 17, 1397 08:40 Asia/Kabul
  • تیراندازی افراد ناشناس به یک پاسگاه انتظامی در جنوب شرق ایران

فرماندار شهرستان "سرباز" در جنوب استان سیستان و بلوچستان، جنوب شرق ایران، سه شنبه شب از تیراندازی افراد مسلح ناشناس به سمت ساختمان پاسگاه انتظامی و بخشداری "سرباز کلات" این شهرستان خبر داد.

"محمد انور بجارزهی" در گفت وگو با ایرنا خاطرنشان کرد در این تیراندازی، هیچ آسیب و خسارتی به کسی وارد نشده و هم اینک بخش "سرباز کلات" آرام است.

فرماندار شهرستان "سرباز" استان سیستان و بلوچستان ایران خاطرنشان کرد با حضور و اقدام سریع ماموران نیروی انتظامی ایران و همکاری نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مهاجمان با استفاده از تاریکی شب متواری شدند.

"بجارزهی" تصریح کرد دشمنان با هدف ناامن کردن منطقه بویژه استان سیستان و بلوچستان و شهرهای مرزی دست به چنین اقدامات کور می زند اما با هوشیاری مردم و همراهی و حمایت آنان از نظام اسلامی و وحدت میان دولت و ملت هیچگاه راه به جایی نخواهند برد.

فرماندار شهرستان "سرباز" استان سیستان و بلوچستان ایران با بیان اینکه مسئولان و مردم ایران هیچگاه با اقدامات کور دشمنان و مزدوران آنها دست از برنامه های خود برنمی دارند افزود افتتاح طرح های ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی همچون روزهای گذشته در منطقه ادامه دارد.

مزدوران استکبار شنبه گذشته نیز در یک اقدام کور تروریستی با تیراندازی به سمت پایگاه مقاومت بسیج شهرستان "نیکشهر" در استان سیستان و بلوچستان ،یک نفر را شهید و پنج نفر دیگر را زخمی کردند.

 گروهک تروریستی جیش‌الظلم با صدور بیانیه ای، مسوولیت این حمله را بر عهده گرفت.

گروهک تروریستی جیش الظلم با تفکرات سلفی و وهابی از جمله حامیان گروه‌های تروریستی و تکفیری در سوریه است.

این گروهک تروریستی تاکنون مسوولیت چند قتل و ترور در استان سیستان و بلوچستان از جمله شهادت 9  نفر از مرزبانان ایرانی در منطقه "میرجاوه" در 26 آوریل 2017 را بر عهده گرفته است.

کلیدواژه