دلو 22, 1397 13:24 Asia/Kabul
  • قطعنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ آمریکا تجسم شرارت در جهان است

ملت ایران در قطعنامه پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کردند: آمریکا را همچنان طاغوت و تجسّم عینی شرارت، خشونت، رذالت، بحران‌سازی و جنگ‌آفرینی در دنیا می دانند.

به گزارش رادیو دری، شرکت‌کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن‌،سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با صدور قطعنامه‌ای ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب، از مسئولان برخورد قاطع با مطالبات و زیاده خواهی های آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی را خواستار شدند.
راهپیمایان همچنین ، تقویت روزافزون بنیه دفاعی- موشکی و راهبرد‌های بازدارندگی ایران و ضرورت توسعه فزاینده فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای را یک اصل اساسی دانستند و تاکید کردند در برابر زیاده‌خواهی تیم ضد بشری ترامپ رئیس جمهوری امریکا کوتاه نخواهند آمد.
راهپیمایان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکید کردند، دفاع همه‌جانبه از ستمدیدگان جهان به ویژه جبهه مقاومت و مردم عراق، سوریه، یمن، بحرین و فلسطین در مقابل مثلث شوم شرارت، تروریسم، جنگ‌افروزی آمریکا، رژیم کودک‌کش صهیونیستی و آل‌سعود و تلاش برای آزادی قدس را وظیفه خود می دانند.
راهپیمایان در بخش دیگری از قطعنامه پایانی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با محکوم کردن جنگ روانی و تحریم‌های اقتصادی دشمنان، همگان را به لحظه‌شناسی، حضور آگاهانه در صحنه‌های انقلاب اسلامی و مقابله جدی با شایعه‌سازی و کمک به دولتمردان را در حل مشکلات اقتصادی، حمایت از کالای ایرانی و حفظ وحدت و انسجام ملی فراخواندند.
تحقق اقتصاد مقاومتی و تلاش برای رونق کسب و کار، مقابله با تورم، و رفع مشکلات معیشتی مردم نیز از دیگر درخواستهای راهپیمایان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود.

کلیدواژه