دلو 25, 1397 15:57 Asia/Kabul
  •  وزیر دفاع ایران: از تروریست ها انتقام سختی گرفته خواهد شد

وزیر دفاع ایران گفت: نیروهای مسلح ایران از تروریست ها و حامیان آنها انتقام سختی خواهند گرفت.

امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع ایران روز پنجشنبه در پیامی با بیان اینکه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به خاری در چشم دشمنان تبدیل شده است، گفت: دشمنان در شرایطی که قادر به رویایی با ملت ایران و نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی نیستند سعی می کنند شکست های پی در پی خود در مقابل عظمت ملت ایران را با اقدامات مذبوحانه تروریستی از طریق عناصر مزدور تلافی کنند.
وزیر دفاع ایران با بیان اینکه تقویت قدرت دفاعی و توان بازدارنگی ایران یک اصل انکار ناپذیر است، تاکید کرد:امروزه چهره واقعی دشمنان،استکبار جهانی، صهیونیست‌های اشغالگر، مرتجعان مستبد در منطقه نمایان و حقانیت جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش آشکار شده است.
سرتیپ حاتمی، خطاب به تروریست ها و حامیانشان گفت: تلاش برای خدشه وارد کردن به ایران اسلامی که به یک قدرت منطقه ای و الگویی برای همه آزادیخواهان در جهان تبدیل شده، راهی عبث و بیهوده است.
چهارشنبه‌شب یک دستگاه اتوبوس حامل مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در جاده خاش- زاهدان در استان سیستان و بلوچستان، جنوب شرق ایران، هدف حمله تروریستی قرار گرفت که در این حمله 27 نفر از حافظان مرزهای ایران شهید و 13 نفر زخمی شدند.
گروهک تروریستی "جیش الظلم" که مورد حمایت برخی کشورهای عربی منطقه از جمله عربستان است در بیانیه ای مسوولیت این جنایت را بر عهده گرفت.

 

کلیدواژه