دلو 25, 1397 17:53 Asia/Kabul
  • پیام تسلیت فرمانده کل سپاه در پی جنایت تروریستی در ایران

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی انتقام خون شهدای مظلوم خاش را از دشمنان خبیث وابسته به اردوگاه استکبار می گیرد.

به گزارش رادیو دری،سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با تسلیت شهادت جمعی از فرزندان غیور ملت ایران در حادثه تروریستی جاده خاش- زاهدان تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راسخ تر و مصصم تر از گذشته در ادامه راه و آرمان شهیدان والامقام ، ضمن صیانت از امنیت و مرزهای ایران اسلامی،انتقام خون شهیدان مظلوم را از دشمنان خبیث و وابسته به اردوگاه استکبار جهانی خواهد گرفت.
در این پیام آمده است:از دولت پاکستان و نهادهای امنیتی و ارتش این کشورانتظار است با تشدید اقدامات و تدابیر امنیتی در مرزهای مشترک با ایران عرصه را بر تروریست‌های تکفیری و مزدور دشمنان دو ملت، تنگ و با برخورد قاطع با آنها امکان هرگونه اقدام ضد امنیتی و مخاطره انگیز را از آنان سلب کنند.
در پیام فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: جنایت وحشیانه تروریستی در جنوب شرق ایران آنهم فقط 2 روز پس از حماسه حضور دهها میلیونی ایرانیان در مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حکایت از تاثیر سیلی سخت مردم ایران به سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم و تروریسم آمریکایی دارد.
چهارشنبه‌شب یک دستگاه اتوبوس حامل مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در جاده خاش- زاهدان در استان سیستان و بلوچستان، جنوب شرق ایران، هدف حمله تروریستی قرار گرفت که در این حمله 27 نفر از حافظان مرزهای ایران شهید و 13 نفر زخمی شدند.
گروهک تروریستی موسوم به "جیش الظلم" مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.

کلیدواژه