ادامه محکومیت حمله تروریستی جنوب شرقی ایران
(last modified 1397-11-26T10:56:08+00:00 )
دلو 26, 1397 15:26 Asia/Kabul
  •  ادامه محکومیت حمله تروریستی جنوب شرقی ایران

وزارت امورخارجه هند با انتشار بیانیه ای حمله تروریستی در استان سیستان و بلوچستان در جنوب شرقی ایران را محکوم کرد .

در حمله تروریستی روز (چهارشنبه ) در محور خاش - زاهدان  در استان سیستان و بلوچستان به اتوبوس حامل پرسنل سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی 27 نفر به شهادت رسیدند و 13نفر دیگر نیز مجروح شدند.

به گزارش ایرنا -  وزارت امورخارجه هند در این بیانیه  با  خانواده  شهدا و زخمی ها ی این حمله  تروریستی  و  مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران ابراز همدردی کرد  و آرزوی بهبودی هرچه سریع تر مجروحان را از خداوند  متعال خواستار شد .

در این بیانیه آمده است  کسانی که مرتکب چنین جنایاتی می شوند باید سریع و بدون تمایز  محاکمه  و مجازات شوند .

حماس و جهاد اسلامی فلسطین  هم با انتشار بیانیه هایی این حمله تروریستی را به شدت محکوم و با دولت ، ملت و خانواده شهدای این حمله تروریستی ابراز همدردی و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل کردند.

حماس در این بیانیه خاطر نشان کرد: این حمله تروریستی تنها به نفع دشمنان کمین کرده امت اسلامی است که به تشدید درگیری ها و برهم زدن امنیت و آرامش چشم دوخته اند تا ضمن غارت منابع ، به تحقق منافع و پروژه صهیونیستی ـ آمریکایی در منطقه کمک کنند.

 گروهک تروریستی - تکفیری موسوم به "جیش الظلم"  که مورد حمایت امریکا ، عربستان و  رژیم صهیونیستی  است  مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفت .

تاکنون بسیاری از کشورها از جمله  افغانستان ،اسپانیا ، تونس، پاکستان ؛ هند ، ترکیه ، چین ، روسیه ، قطر ، لبنان ،ارمنستان و  عراق  این جنایت را محکوم کردند .

کلیدواژه