حوت 08, 1397 08:55 Asia/Kabul
  • دیدار شیخ عیسی قاسم با آیت الله مکارم شیرازی

شیخ "عیسی قاسم" روحانی ارشد بحرین روز سه شنبه با آیت الله "ناصر مکارم شیرازی" از مراجع عظام تقلید در قم ( جنوب استان تهران) دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش ایرنا، شیخ "عیسی قاسم" و آیت الله "مکارم شیرازی" در این دیدار درباره آخرین تحولات جهان اسلام به ویژه موضوع  بحرین بحث و تبادل نظر کردند.

آیت الله مکارم شیرازی در این دیدار از مجاهدت های مردم بحرین و شیخ عیسی قاسم تجلیل و برای سلامتی وی و نیز رهایی تمامی مسلمانان جهان به ویژه مسلمانان مظلوم بحرین از شر ظالمان و مستکبران دعا کرد.

شیخ عیسی قاسم نیز در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت بحرین و مسلمانان این کشور ارائه کرد و خطاب به آیت الله مکارم شیرازی گفت: شما از شخصیت های مهم جهان اسلام هستید.

شیخ "عیسی قاسم" روز شنبه وارد شهر مقدس قم تهران شد.

شیخ "عیسی قاسم" پس از ورود به شهر قم به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) خواهر گرامی حضرت امام رضا (ع) امام هشتم شیعیان جهان مشرف شد.

شیخ "عیسی قاسم" چند روز پیش نیز به حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد مشرف شده بود.

شیخ "عیسی قاسم" روحانی ارشد بحرین 19 فوریه هم با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) به بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرده بود.

شیخ "عیسی قاسم" عصر روز شنبه 2 فوریه، از نجف اشرف عازم مشهد مقدس شد.

بحرین از 14 فوریه 2011 شاهد انقلاب مردمی ضد رژیم آل خلیفه است.

مردم بحرین خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند اما رژیم آل خلیفه با کمک نظامیان سعودی و مأموران امنیتی امارات که در قالب نیروهای سپر جزیره در بحرین مستقر شده‌اند، اعتراض‌های مردمی در این کشور را سرکوب می‌کند.

کلیدواژه