حوت 16, 1397 17:09 Asia/Kabul
  • فرمانده کل سپاه پاسداران‌:اقتدار آمریکا به شدت افول کرده است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقتدار آمریکا زیر سوال رفته و قدرت این کشور در مقایسه با اوایل انقلاب اسلامی ایران به شدت افول کرده است.

سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات های بدر و خیبر و «مهدی باکری»فرمانده شهید لشکر 31 عاشورا در دوران دفاع مقدس در تبریز،شمال غرب ایران، افزود: مردم ایران در جریان تحریم‌ها و سایر هجمه‌های دشمنان، مسیر مقاومت را ادامه داده و پیروز میدان شده‌اند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه علی‌رغم جوسازی دشمنان مردم ایران پرشورتر و با تمام وجود در صحنه‌ها حاضر می‌شوند، افزود: این استقامت به خاطر اثرگذاری خون شهدا و تبعیت از پیام‌ شهداست.
سرلشکر جعفری با اشاره به صدور انقلاب اسلامی به دنیا در جریان هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: اگر امروز مردم لبنان، عراق، سوریه و یمن مقاومت می‌کنند،نتیجه تجربه‌ای است که ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس به دنیا صادر کرد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس، نشان دادند که می‌شود با دست خالی و با اتکا به قدرت مردم و نگاه به توانمندی داخلی در برابر تمامی دنیا ایستاد و این موضوع به دنیا و همه ملت‌های تحت ستم به ویژه مردم منطقه، اثبات شده است.
سرلشکر جعفری با بیان این‌که امروز قدرت دفاعی ایران اسلامی، بی‌نظیر و مثال‌زدنی است، افزود: توانمندی‌های دفاعی، امنیتی و علمی غیر از عوامل مادی پیشرفت، در نتیجه استفاده درست از توانمندی‌های داخلی و نگاه درست به مردم است.

کلیدواژه