حوت 19, 1397 10:05 Asia/Kabul
  • تجلیل از مجاهدت های شیخ عیسی قاسم در قم

شنبه شب در مراسمی در قم (جنوب استان تهران) از مجاهدت های شیخ عیسی قاسم روحانی ارشد بحرین تجلیل شد.

به گزارش ایرنا، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این مراسم، سفر شیخ عیسی قاسم به ایران اسلامی را سرآغاز پیروزی انقلاب مردم بحرین عنوان کرد و گفت: بسیاری از هجرت ها سرآغاز پیروزی انقلاب ها بوده و تا پیروزی نهضت مردمی بحرین یک گام مانده است.

آیت الله محمد یزدی به تلاش های بی بدیل امام خمینی (ره)، بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در راه به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) را نیز تبعید کردند اما ایشان توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: ایران اسلامی هم اکنون با رهبری حکیمانه آیت الله خامنه ای جانشین خلف امام خمینی (ره) پرچم‌دار حرکت‌های اسلامی در سطح جهان است.

آیت الله یزدی با بیان اینکه رهبران دینی در طول تاریخ با تحمل مشقت ها در برابر دشمنان ایستادگی کرده اند، تصریح کرد: جهان اسلام امروز به واسطه تلاش های شخصیت هایی همانند شیخ عیسی قاسم و سید حسن نصرالله شاهد عزت و پیشرفت نهضت مقاومت است.

شیخ عیسی قاسم نیز در این مراسم گفت: طلاب و روحانیون باید راه و روش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و جانشین ایشان را در پیش بگیرند.

شیخ "عیسی قاسم" روحانی ارشد بحرین شنبه 23 فوریه (4حوت 1397) وارد شهر مقدس قم شد.

بحرین از فوریه 2011 شاهد انقلاب مردمی ضد رژیم آل خلیفه است.

کلیدواژه