حمل 20, 1398 15:07 Asia/Kabul
  • وزیر دفاع ایران: تهران با تصمیم آمریکا مقابله به مثل می‌کند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران گفت: ‌اگر آمریکایی‌ها ‌‌اقدام ‌حماقت‌آمیز خود درخصوص سپاه ‌پاسداران انقلاب اسلامی را اجرایی کنند، تهران براساس‌ راهبردهای تعیین شده نظام، ‌مقابله به مثل مقتدرانه می‌کند.

به گزارش سه شنبه ایرنا؛ امیر سرتیپ «امیر حاتمی» در بیانیه‌‌ای با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طبق اصل 150 قانون اساسی ایران وظیفه نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن را برعهده دارد، اعلام کرد: اقدام مغایر با موازین بین المللی دولت آمریکا به منزله مقابله با قانون اساسی است که با رأی ملت بزرگ ایران تصویب شده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شدت مورد هجمه سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم قرار گرفته است، به گونه ای که رییس جمهوری جنایتکار و بی خرد آمریکا سپاه را سازمان تروریستی در نظر گرفته است.

امیر سرتیپ حاتمی افزود: اقدام آمریکا بیانگر عمق ناکامی در منطقه و دشمنی با انقلاب اسلامی و مردم انقلابی ایران و نیز پشتیبانی رسمی از جریان‌های تکفیری و تروریستی است.

وزیر دفاع ایران با بی اثر دانستن این گونه اقدامات خصمانه دشمن گفت: نیروهای مسلح ایران با افزایش توان دفاعی و دستیابی به تجهیزات پیشرفته و روزآمد در تمامی عرصه‌های مورد نیاز، نقش سازنده و موثری در بازدارندگی و نیز مبارزه با تروریسم جهانی وابسته به استکبار، تامین امنیت در منطقه و حمایت از جبهه مقاومت و مظلومان دارد.

"دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه‌های تروریستی آمریکا قرار داده است.

کلیدواژه