ثور 01, 1398 15:25 Asia/Kabul
  • سرلشکر باقری: تصمیم شکست‌خورده آمریکا، فرصتی برای ارتقای مرجعیت سپاه است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران، تصمیم شکست‌خورده آمریکا ضد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را فرصتی برای ارتقای محبوبیت و مرجعیت سپاه در مبارزه واقعی با تروریسم دانست.

سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران روز یکشنبه با اشاره به سالروز تصویب اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اقدام اخیر آمریکایی‌ها در قرار دادن سپاه پاسداران در زمره سازمان‌های تروریستی، ناشی از عصبانیت و بُن‌بست راهبردی آن‌ها در مواجهه با اقتدار، صلابت و قدرت معنوی و بازدارنده ایران است.
سرلشکر باقری افزود: بالندگی نیروهای سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس و مقابله با ضد انقلاب و مزدوران استکبار جهانی و نیز همراهی با جبهه مقاومت اسلامی در شکست داعش و تروریسم تکفیری، از یک سو موجب خرسندی و مباهات ملت ایران و از سوی دیگر، عصبانیت جبهه دشمن به ویژه رژیم پلید و جنایت‌پیشه آمریکا شده است.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران با اشاره به هم‌افزایی سپاه پاسداران با سایر نیرو‌های مسلح ایران در پاسداری از حریم "استقلال"، "تمامیت ارضی" و "امنیت ملی"، تصریح کرد: سپاه پاسدران با دیدبانی و برآورد محیط امنیتی پیرامونی و خنثی‌سازی ترفند‌های بازیگران آشوب‌ساز و پرهزینه کردن اقدامات ضدایرانی آنان، همواره نظام ظالمانه سلطه جهانی را هوشمندانه به چالش کشیده است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوم اردیبهشت/ثور 1358 (بیست و دوم آوریل 1979) با فرمان  حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تاسیس شد.

کلیدواژه