راهپیمایی مردمی در حمایت از توقف برخی اقدامات ایران در برجام
(last modified 1398-02-21T03:29:05+00:00 )
ثور 21, 1398 07:59 Asia/Kabul
  • راهپیمایی مردمی در حمایت از توقف برخی اقدامات ایران در برجام

مردم ایران اسلامی با برگزاری راهپیمایی در سراسر کشور، از توقف برخی اقدامات ایران در برجام حمایت کردند.

مردم ایران پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی در شهرهای مختلف کشور، ضمن سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، بر ضرورت اقدام قاطعانه در برابر بدعهدی های آمریکا و اروپا در برجام تاکید کردند.

مردم ایران همچنین در پایان این راهپیمایی با صدور قطعنامه ای به سران آمریکا هشدار دادند: هرگونه تحرک و تهدید علیه ایران، با واکنش قاطع مردم روبرو می شود.

مردم ایران همچنین با تاکید بر اعتماد نکردن به بیگانگان و تسلیم نشدن در برابر زیاده خواهی های استکبار، از دولت ایران خواستند در برابر تداوم بدعهدی آمریکا و اروپا، گام جدی بردارد.

ایران از روز چهارشنبه(18 مه 2019) برخی اقدامات خود در برجام را متوقف کرد و به کشورهای باقیمانده در این توافق، 60 روز برای اجرای تعهدات خود به ویژه در حوزه های بانکی و نفتی فرصت داد.

«حسن روحانی» رییس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه با اشاره به کوتاهی کشورهای غربی در اجرای برجام گفت: ایران به تقویت ذخایر اورانیوم غنی شده و آب سنگین خواهد پرداخت و اگر اروپایی ها نتوانستند طی 60 روز تحریم های یکجانبه آمریکا را جبران کنند، ایران ساخت راکتور هسته ای را نیز از سر می گیرد.

کلیدواژه