رهبر معظم انقلاب: گزینه قطعی ملت ایران مقاومت است
(last modified 1398-02-25T02:54:25+00:00 )
ثور 25, 1398 07:24 Asia/Kabul
  • رهبر معظم انقلاب: گزینه قطعی ملت ایران مقاومت است

رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر سه‌شنبه در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام تاکید کردند، گزینه قطعی ملت ایران در مواجهه با دشمن، مقاومت در همه زمینه هاست، چرا که مذاکره با دولت کنونی امریکا سمّ مضاعف است.

به گزارش رادیو دری، حضرت آیت الله خامنه ای افزودند، البته جنگی نخواهد شد بلکه برخورد، برخورد اراده هاست و در این زمینه، اراده ملت ایران و نظام اسلامی قوی تر از دشمن است و به فضل الهی این بار هم پیروز خواهیم شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند، دشمنان جمهوری اسلامی ایران و در رأس آن امریکا به زعم خود تصور می کنند با تحریم های بی سابقه می توانند به ایران ضربه بزنند در حالی که فلز جمهوری اسلامی به همت مردم و مسئولان مستحکم است.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند علاوه بر امریکا، از ثروت قارون های منطقه خلیج فارس نیز نباید ترسید زیرا هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با استناد به گزارش های رسمی مراکز دولتی امریکا، «وجود 41 میلیون امریکایی دچار گرسنگی و ناامنی غذایی»، «نامشروع بودن چهل درصد نوزادان»، «وجود 2 میلیون و 200 هزار زندانی (که بالاترین میزان جهانی به نسبت جمعیت است)»، «بیشترین آمار مصرف مواد مخدر» و «وقوع 31 درصد تیراندازیهای جمعی دنیا در امریکا» را از جمله واقعیات این کشور خواندند و تصریح کردند، برخی ها، امریکا را خیلی بزرگ و پرهیبت و خطرناک جلوه ندهند البته نباید از دشمنیِ دشمن غفلت بشود اما حقیقت آن است که امریکا گرفتار مشکلات مختلف است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین با تأکید بر اینکه برای اصلاح امور نباید چشم به خارج دوخت، خاطرنشان کردند، چشم دوختن به بیگانه موجب ضربه به کشور می شود که نمونه آن را در برخورد اروپایی ها در قضیه برجام می بینیم.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند، ما با اروپایی ها، مشکل و دعوایی نداشتیم اما آنها به هیچیک از تعهدات خود عمل نکردند و نمی کنند و در عین حال مدام ادعا می کنند که ما به برجام پایبند هستیم.

 

 

کلیدواژه