سردار فدودی: سیاست آمریکا در مقابل ایران مبتنی بر بازدارندگی است
(last modified 1398-03-02T04:20:36+00:00 )
جوزا 02, 1398 08:50 Asia/Kabul
  • سردار فدودی: سیاست آمریکا در مقابل ایران مبتنی بر بازدارندگی است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سیاست آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر بازدارندگی است، گفت: این بازدارندگی نشان از قدرت ایران و تحقق وعده های الهی دارد.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار "علی فدوی" چهارشنبه شب در همایش مردمی "فاتحان نور" در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی در "شهرری" جنوب تهران، تصریح کرد؛ اقتدار و سربلندی ایران مورد اذعان دشمنان است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه شکست های آمریکا در منطقه آشکار شده است، خاطرنشان کرد، واشنگتن همانند گذشته در برابر انسجام و قدرت مردم ایران ناکام خواهد ماند.

سردار فدوی همچنین به شکست های پی در پی ائتلاف متجاوز سعودی در جبهه های مختلف یمن اشاره کرد و گفت: سعودی‌ها در برابر مردم یمن درمانده شده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد، مردم یمن از تجهیزات نظامی خاصی برخوردار نیست، بلکه با ایمان در برابر دشمن ایستاده است.

عربستان‌‌ با حمایت آمریکا، امارات و چند کشور دیگر از مارس 2015 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور کرده است. جنگ‌افروزی عربستان و متحدانش در یمن تاکنون به کشته شدن بیش از شانزده هزار یمنی، زخمی شدن ده‌ها هزار نفر و آوارگی میلیون‌ها یمنی منجر شده است.

تجاوز نظامی عربستان همچنین کشور فقیر یمن را با کمبود شدید مواد غذایی و دارویی مواجه کرده است.

کلیدواژه