جوزا 09, 1398 09:54 Asia/Kabul
  • سرلشکر باقری: آرمان فلسطین و قدس نابودشدنی نیست

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس تأکید کرد: آرمان فلسطین و قدس نابودشدنی نیست و بساط اِشغالگران صهیونیست برچیده خواهد شد.

به گزارش روز چهارشنبه سپاه نیوز، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در این پیام تصریح کرد: بی‌تردید روز جهانی قدس امسال به رستاخیز عظیم و پرخروش امت اسلامی در تجدید پیمان با آرمان قدس شریف و پشتیبانی و همراهی با ملت مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم اشغالگر و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن تبدیل خواهد شد.

سرلشکر باقری افزود: روز جهانی قدس امسال توّهم حاکمان آمریکا در تحمیل معامله نافرجام قرن و محو فلسطین را همانند رویای «خاورمیانه بزرگ» و «اسرائیل از نیل تا فرات» باطل خواهد ساخت.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: اقدام انقلابی، راهبردی، حکیمانه و آینده‌نگرانه حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهانی قدس» در چهل سالگی خود با جهانی‌سازی حمایت از فلسطین، آحاد جوامع و ملل حق‌طلب را با خود همراه ساخته است و بیش از هر زمان دیگری نظام سلطه و صهیونیسم به ویژه رژیم پلید حاکم بر آمریکا و عوامل منطقه‌ای آن را نگران کرده است.

در این بیانیه تاکید شده است: گفتمان مقاومت، تنها راه‌حل مسئله فلسطین را اخراج اشغالگران و برچیدن بساط صهیونیست‌ها از سرزمین‌های اشغالی و بازگشت آوارگان فلسطین برای انتخاباتی آزاد و تحقق اراده آنان در تعیین سرنوشت خود می‌داند و هرگونه طرح و اقدامی که با این موضوع فاصله داشته باشد را شکست خورده و بازی در زمین اشغالگران قدس و حامیان پلید آن می‌داند.

کلیدواژه