ویژگی‌های منحصر به فرد امام خمینی (ره) از نگاه محقق ایتالیایی
(last modified 1398-03-26T12:20:10+00:00 )
جوزا 26, 1398 16:50 Asia/Kabul
  • ویژگی‌های منحصر به فرد امام خمینی (ره) از نگاه محقق ایتالیایی

نویسنده و محقق مسلمان ایتالیایی در گفت و گو با رادیو ایتالیایی برون مرزی صداوسیما تصریح کرد: امام خمینی (ره) دارای ویژگی های منحصر به فردی بودند که ایشان را از دیگر رهبران سیاسی جهان جدا می کند و از مهمترین آنها می توان به صداقت، راستی، درستکاری و روحانیت ایشان اشاره کرد.

به گزارش پارس تودی، "کارلو کوربوچی" Carlo Corbucci در این گفت و گو درخصوص ویژگی هایی که امام خمینی (ره) را از دیگر رهبران جهان چه از نظر سیاسی و چه از نظر مذهبی متمایز می کند، خاطر نشان کرد: مهم ترین ویژگی امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران صداقت و راستی ایشان بود که در گفتار، رفتار، کردار و در زندگی شخصی امام (ره) نمایان بود و همچنین ایشان آگاهی کامل به هدایت و رهبری مردم داشتند.

این محقق مسلمان ایتالیایی، درستکاری را نمود بارز دیگر امام خمینی (ره) دانست و گفت: ایشان جدای از اکثر تمام سیاسیون جهان هرگز منافع دنیوی یا قدرت اقتصادی را در نظر نداشت چراکه فردی عارف و روح معنوی اسلام را بخوبی درک بودند. 

وی به محبوبیت امام خمینی (ره) در میان ایران و جهان اشاره و خاطر نشان کرد: روحانیت امام (ره) علت اعتماد مردم به ایشان بود چراکه زمانیکه عملکرد انسان همراه با روحانیت و معنویت باشد در آن زمان مردم در برابر وی تسلیم می شوند.

کارلو کوربوچی، باتاکید بر اینکه مردم مجذوب معنویت امام خمینی(ره) شده بودند، تاکید کرد: شخصیت هایی روحانی مانند امام خمینی (ره) یک نعمت و رحمتی الهی هستند.

کلیدواژه