سرطان 16, 1398 13:53 Asia/Kabul
  • سرلشکر سلامی: سامانه

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ویژگی های سامانه ارتباطات تاکتیکی "سپهر 110" تاکید کرد: این سامانه از مدرن ترین سیستم های امنیت ارتباطی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه در مراسم رونمایی و بهره برداری از سامانه ارتباطات تاکتیکی "سپهر 110"، با تاکید بر اینکه دشمنان به مرور در حال درک و تجربه قدرت واقعی ایران هستند، افزود: جمهوری اسلامی در حال شکستن انحصار قدرت های بزرگ در عرصه فناوری های پیشرفته ارتباطی است.
سرلشکر سلامی با بیان اینکه نرخ تولید علم و فناوری در عرصه ارتباطات، اطلاعات و سایبر در جهان بسیار بالاست، تصریح کرد: ایران در زمره مرزشکنان و در خطوط مقدم توسعه این دانش قرار دارد و درصدد است با کمک دانشمندان بومی خود، این مسیر را با شتاب بیشتری دنبال کند.
سامانه ارتباطات تاکتیکی "سپهر 110" سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به همت دانشمندان ایرانی ساخته شد، کلیه نیازهای ارتباطی فرماندهان سطوح مختلف راهبردی، عملیاتی، تاکتیکی و رزمی را در شرایط پدافندی و آفندی، امنیتی و دفاعی و بحران های ناخواسته مانند حوادث غیرمترقبه برطرف می کند.

کلیدواژه