سرلشکر موسوی: منطقه برای راهزنان ناامن خواهد شد
(last modified 1398-06-07T08:08:09+00:00 )
سنبله 07, 1398 12:38 Asia/Kabul
  • سرلشکر موسوی: منطقه برای راهزنان ناامن خواهد شد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تاکید بر اینکه آمریکایی ها در منطقه به دنبال ایجاد ناامنی هستند، گفت: منطقه برای بازیگرانی که خواهان امنیت هستند امن و برای راهزنان دریایی و ناامن کنندگان ناامن خواهد بود.

امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» روز پنجشنبه در مراسمی در تهران افزود: دشمنان ایران و در صدر آنان دولت تروریست آمریکا، حداکثر فشار را بصورت چندجانبه علیه ملت ایران اعمال کرده اند. 

فرمانده کل ارتش ایران با بیان اینکه توطئه آمریکا و اذنابش تاکنون ناکام مانده است، تصریح کرد: در مقابل ناکامی توطئه گران، اقتدار و عظمت ایران اسلامی در منطقه ارتقا یافته است.

وی به تحرکات آمریکا در منطقه غرب آسیا اشاره و خاطر نشان کرد: اقدامات آمریکا متاثر از لابی صهیونیزم در جهت تفرقه، ناامنی در منطقه و ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه برخی کشورهای منطقه امنیت خود را به اهداف شیطانی آمریکا گره زده اند، تاکید کرد: امنیت در منطقه با همکاری و همگرایی منطقه ای و مشارکت کشورهای منطقه تامین می شود.

فرمانده کل ارتش ایران همچنین با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ایران در صورت لزوم پاسخ پشیمان کننده و همه جانبه به متجاوزان خواهند داد، تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش ایران، بزرگترین و مهمترین تامین کننده امنیت در تنگه هرمز، دریای عمان و شمال اقیانوس هند است.

کلیدواژه