میزان 09, 1398 09:15 Asia/Kabul
  • سرلشکر باقری: ایران بازدارندگی مستحکمی مقابل توطئه های دشمن ایجاد کرده است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران بازدارندگی پایدار و مستحکمی مقابل توطئه های دشمن ایجاد کرده است.

سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران روز دوشنبه در بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تهران افزود: دشمنان دریافته‌اند که نیروهای مسلح ایران توان آمادگی و اراده و شجاعت مقابله با آنان را دارند و در دفاع از آرمانها و سرزمین و مردم خود لحظه‌ای تردید نمی‌کنند.
سرلشکر باقری با بیان اینکه ایران امروز در جایگاه قدرت برتر منطقه ای، مسئولیت خود در امنیت و ثبات منطقه را می شناسد، تصریح کرد: ایران قصد دشمنی، طمع و تجاوز و ایجاد جنگ و ناامنی ندارد و به دنبال همکاری منطقه ای است.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران، موفقیت های ارزنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های ماموریتی را عامل عصبانیت و استیصال دشمن برشمرد و افزود: حمایت از جبهه مقاومت، نقش راهبردی و تاریخی در شکست فتنه جنگ های نیابتی و تروریسم تکفیری در منطقه، مقابله با اشرار و گروهک های ضد انقلاب و تروریستی، هدف قرار دادن پهپاد راهبردی متجاوز آمریکا و توقیف نفتکش متخلف انگلیسی، تنها بخشی از اقتدار سپاه و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

کلیدواژه