میزان 22, 1398 17:03 Asia/Kabul
  • بازداشت یکی از سرشاخه های رسانه ای دشمنان ایران

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای از دستگیری «روح الله زم» Ruhollah Zam یکی از سرشاخه‌های رسانه ای دشمن و سرشبکه سایت معاند "آمدنیوز" در یک عملیات اطلاعاتی هوشمندانه خبر داد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: سازمان اطلاعات سپاه پاسداران طی یک عملیات پیچیده و با حربه ی فریب اطلاعاتی، «روح الله زم» یکی از سرشاخه‌های رسانه ای دشمن و جنگ روانی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را دستگیر کرد.

این بیانیه می افزاید: سازمان اطلاعات سپاه در این عملیات با به کارگیری روش‌های نوین اطلاعاتی و شگردهای ابتکاری، سرویس‌های بیگانه را  مدیریت و  فریب داد و «روح الله زم» را که در سال‌های اخیر با هدایت، تامین و پشتیبانی مستقیم آنان، عملیات روانی گسترده‌ای برای اختلاف افکنی در ارکان نظام اسلامی، ایران هراسی، دروغ پردازی، القای شبهه در نسل جوان نسبت به عقاید و باورهای دینی و تبلیغ و فراهم‌سازی زمینه‌های اقدامات خشونت بار و تروریستی، ایجاد آشوب و ناآرامی در کشور را اداره می‌کرد، به داخل کشور هدایت و بازداشت کند.

در ادامه بیانیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: «روح الله زم» با وجود اینکه تحت هدایت سرویس اطلاعاتی فرانسه و حمایت و پشتیبانی سرویس های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی و مرتبط با سایر سرویس های اطلاعاتی قرار داشت و به صورت شبانه روزی در پوشش های گوناگون و چند لایه ای مورد حفاظت قرار می‌گرفت، در دام نیروهای سازمان اطلاعات سپاه گرفتار شد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انجام این عملیات را بیانگر شکست و جاماندن سرویس‌های اطلاعاتی دشمن از قدرت اطلاعاتی این نهاد انقلابی عنوان کرد.

کلیدواژه