میزان 24, 1398 09:20 Asia/Kabul
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران : دشمنان فرجامی جز خفت و گرفتاری ندارند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت: دشمنان فرجامی جز خفت و گرفتاری در کمین‌گاه مدافعان امنیت ایران اسلامی ندارند.

سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران روز سه شنبه در پیامی با قدردانی از اقدام حرفه‌ای سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دستگیری  سرشبکه رسانه معاند "آمد نیوز" تاکید کرد: اقدام حرفه‌ای و شگفت انگیز سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فریب و غافلگیری سرشبکه کانال ضد انقلاب، معاند و وابسته " آمد‌ نیوز"، اقتدار اطلاعاتی ایران را در برابر سرویسهای اطلاعاتی دشمن به ویژه سازمانهای جاسوسی آمریکا، رژیم صهیونیستی و فرانسه و برخی دیگر از کشورهای اروپایی نشان داد.
سرلشگر باقری تصریح کرد : این دستاورد و موفقیت بزرگ  اطلاعاتی و ضد جاسوسی  از یک سو موجب غرور ملی ایرانیان و از سوی دیگر هراس و حیرت معاندان نظام و ضد انقلاب داخلی و خارجی را فراهم کرده است .
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز دوشنبه با صدور بیانیه ای از دستگیری «روح الله زم» Ruhollah Zam از سرشاخه‌های رسانه‌ای دشمن و سرشبکه سایت معاند "آمد نیوز" در یک عملیات اطلاعاتی هوشمندانه خبر داد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انجام این عملیات را بیانگر شکست و  جا ماندن سرویس‌های اطلاعاتی دشمن از قدرت اطلاعاتی این نهاد انقلابی عنوان کرد.

کلیدواژه