عقرب 07, 1398 11:49 Asia/Kabul
  • لاریجانی: استقامت مردم فلسطین عامل ترس رژیم صهیونیستی است

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، فلسطین را یکی از موضوعات اصلی جهان اسلام دانست و گفت: استقامت مردم فلسطین عامل ترس و وحشت رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایرنا، «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران شامگاه دوشنبه در اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت در دانشگاه دامغان، استان سمنان، تصریح کرد: ایستادگی ملت‌های جبهه مقاومت و منطقه به دلیل رفتار دشمنان است، چرا که مقاومت و پایداری تنها راه مقابله با توطئه دشمنان است.

لاریجانی با بیان اینکه ایستادگی و پایداری ملت‌های منطقه، دشمنان را وادار به دسیسه‌چینی و توطئه علیه منطقه می‌کند، تصریح کرد: دشمن امروز قدرت جریان مقاومت را باور دارد که به میزان همین استقامت نیز دسیسه‌های خود را بر جبهه مقاومت تحمیل می‌کند ولی هرگز پیروز نخواهند شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران افزود: نیروهای جبهه‌ مقاومت در کشورهای اسلامی با جهاد و ایستادگی خود، در غربت نیستند بلکه این جهاد، حرکتی پیشگام و تاثیرگذار در منطقه غرب آسیا است.

چهارمین اجلاس بین المللی "مجاهدان در غربت" روز دوشنبه با حضور «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در دانشگاه دامغان (شمال ایران) آغاز شد.

در چهارمین اجلاس بین المللی "مجاهدان در غربت" بیش از 180 نفر از شخصیت‌ها و اندیشمندان از 38 کشور اسلامی، خانواده‌های شیخ «ابراهیم زکزاکی» رهبر جنبش اسلامی نیجریه، شیخ «عیسی قاسم» رهبر نهضت اسلامی بحرین و جمعی از خانواده شهدا و جانبازان جبهه مقاومت اسلامی حضور دارند.

تجلیل از مجاهدت شیخ «عیسی قاسم» رهبر نهضت اسلامی بحرین و مقام شامخ رزمندگان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران در غربت از جمله برنامه‌های این اجلاس است.

 

کلیدواژه