حمل 29, 1399 11:39 Asia/Kabul
  • اقرار موساد به سرقت ماسک‌ و تجهیزات پزشکی
    اقرار موساد به سرقت ماسک‌ و تجهیزات پزشکی

یک ارگان وابسته به موساد (سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی) به سرقت ماسک و تجهیزات پزشکی برای مقابله با بحران کرونا در اسرائیل اذعان کرد.

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه اینترنتی عربی 21؛ رئیس مرکز تکنولوژی موساد در مصاحبه با یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای رژیم صهیونیستی درباره چگونگی مقابله با بحران کرونا و خطرات آن در اسرائیل گفت: موساد برای تامین ماسک‌های پزشکی که کشورهای جهان به دلیل افزایش نیاز خود از فروش آنها خودداری می‌کنند، به سرقت متوسل شده است.

در همین زمینه؛ روزنامه نیویورک تایمز در مطلبی به نقش موساد در سرقت اطلاعات، امکانات پزشکی و مراقبتی کشورهای مختلف در سایه شیوع ویروس کرونا پرداخت و نوشت، افسران موساد این بار فعالیت خود را در زمینه بهداشت عمومی و سرقت تجهیزات پزشکی و درمانی کشور‌ها پیش برده اند.

براساس گزارش نیویورک تایمز، موساد برای به دست آوردن تجهیزات پزشکی، اتاق عملیات بزرگی تشکیل داده است.

کابینه رژیم صهیونیستی از موساد خواسته است بیش از 130 میلیون قطعه تجهیزات پزشکی و دارو را برای مقابله با ویروس کرونا در اسراییل تهیه کند.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد: از روز گذشته تا امروز (پنجشنبه) 391 نفر دیگر در اسرائیل به ویروس کرونا مبتلا شده اند و شمار مبتلایان به 12 هزار و 591 نفر افزایش یافته است.

گزارش محرمانه‌ای در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) نشان می‌دهد که اسرائیل برای مقابله با ویروس جدید کرونا، تجهیزات درمانی کافی ندارد.

 

کلیدواژه