سنبله 09, 1399 15:54 Asia/Kabul
  • دبیرکل حزب الله: مقاومت هیچگاه رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهد شناخت

دبیرکل حزب‌الله لبنان پیام عاشورا را ایستادگی در مقابل ظلم و ذلت دانست و گفت: حزب الله هرگز از گزینه مقاومت و دشمنی با رژیم صهیونیستی دست برنخواهد داشت.

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز یکشنبه در سخنانی به مناسبت عاشورای حسینی، نبرد امروز منطقه را جنگ میان حق و باطل برشمرد و افزود: حزب‌الله و مقاومت اسلامی در روز دهم محرم برالتزام قاطع خود برای همراهی با هر گروهی که بخواهد با رژیم صهیونیستی مبارزه نماید، تأکید می‌کند.

«سید حسن نصرالله» بابیان اینکه دولت آمریکا خواهان سیطره و تاراج  ثروت کشورهای منطقه  از جمله  یمن، سوریه و عراق  و دشمنی بی پایان با ایران است، اظهارداشت: در برابر این تجاوزگری‌ها راهی جزمبارزه و ایستادگی نیست.

دبیرکل حزب‌الله لبنان سازش امارات  با رژیم اسرائیل را ذلتی بزرگ برای این کشور وخیانت به جهان عرب برشمرد وگفت: صهیونیست ها با اعلام اینکه  حاضر به توقف طرح اشغال کرانه باختری و یا فروش جنگنده اف-۳۵به امارات  نیستند، آبروی امارات را بردند.

دبیرکل حزب‌الله درباره وضعیت لبنان نیز گفت: لبنان  به نخست‌وزیری نیاز دارد که بتواند وضعیت اقتصادی و زندگی مردم را بهبود بخشیده و ضمن بازسازی، دست به اصلاحات بزند.

 نصرالله همچنین خاطر نشان کرد، حزب‌الله در باره حملات اخیر رژیم صهیونیستی که موجب شهادت تعدادی از جمله «علی کامل محسن» شد به روش خود یعنی  تثبیت معادله و موازنه ،ادامه میدهد، اسرائیل باید بفهمد که اگر یکی از نیروهای حزب‌الله را به شهادت برساند، یکی از نیروهایش کشته خواهد شد.

کلیدواژه