شلیک بیش از ۱۰۰۰ راکت و موشک از نوار غزه/ ۵ صهیونیست به هلاکت رسیدند
(last modified 1400-02-22T07:59:34+00:00 )
ثور 22, 1400 12:29 Asia/Kabul
  • شلیک بیش از ۱۰۰۰ راکت و موشک از نوار غزه/ ۵ صهیونیست به هلاکت رسیدند
    شلیک بیش از ۱۰۰۰ راکت و موشک از نوار غزه/ ۵ صهیونیست به هلاکت رسیدند

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد، طی دو روز درگیری‌ با گروه‌های مقاومت در نوار غزه، بیش از هزار فروند راکت و موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

به گزارش رادیودری، درپی حملات بی‌رحمانه و جنایتکارانه توپخانه و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار فلسطینیان بی‌گناه، ارتش این رژیم امروز چهارشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد، دراین مدت، حدود ۱۰۵۰ فروند راکت و موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده و دستکم ۵ صهیونیست  به هلاکت رسیده و بیش از ۱۰۰ نفر نیز مجروح شده اند.

ارتش  رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه سامانه گنبد آهنین  فقط توانسته بخشی از این هزار موشک و راکت را رهگیری کند و مابقی به اراضی اشغالی برخورد کرده است، از تقویت مواضع فرماندهی بخش جنوبی ارتش و استقرار سامانه‌های پدافندی بیشتر از جمله گنبد آهنین در اطراف غزه خبر داد.

«هیدای زیلبرمن» سخنگوی ارتش رژیم غاصب صهیونیستی نیز با اشاره به احتمال آغاز عملیات زمینی گسترده علیه نوار غزه مدعی شد، این رژیم فعلا  قصد ندارد عملیات نظامی در نوار غزه را متوقف کند.

قدس اشغالی و برخی دیگر از شهرهای فلسطین طی روزهای گذشته شاهد درگیری نظامیان صهیونیست با تظاهر کنندگان و نمازگزاران فلسطینی در اعتراض به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی و طرح‌های این رژیم  برای یهودی‌سازی قدس وتصاحب محله «الشیخ جراح» و اخراج فلسطینی‌ها بوده است.

دور جدید حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه  نیز از روز دوشنبه آغاز شده است.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد، شمار شهدای حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به نوار غزه به ۳۵ نفر رسیده که در میان آنها ۱۲ کودک و ۳ زن وجود دارند. همچنین تعداد مجروحان به ۲۳۳ نفر افزایش یافته است.

در پی حملات چند روز گذشته رژیم صهیونیستی به فلسطین اشغالی گردان های شهید «عزالدین القسام»، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» هم  با 130 فروند راکت، «تل آویو»  و شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف آن را هدف قرار داده است.

کلیدواژه