ثور 25, 1400 16:00 Asia/Kabul
  • شلیک ده‌ها موشک به سوی تل‌آویو و اشدود در پاسخ به قتل‌عام در اردوگاه \
    شلیک ده‌ها موشک به سوی تل‌آویو و اشدود در پاسخ به قتل‌عام در اردوگاه \"الشاطئ\"

گروه مقاومت "کتائب عز‌الدین القسام" فلسطین از شلیک ده‌ها موشک به سوی تل‌آویو و اشدود در پاسخ به قتل‌عام  صهیونیست‌ها در اردوگاه "الشاطئ" غزه خبر داد.

به گزارش رادیو دری به نقل از فارس، گروه مقاومت «کتائب عز‌الدین القسام» (گردانهای عزالدین القسام) شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد: ده‌ها موشک در پاسخ به قتل‌عام صورت گرفته در حقوق کودکان، زنان و غیرنظامیان فلسطینی در اردوگاه الشاطئ به سوی تل‌آویو شلیک شد.
در همین حال، رسانه‌های صهیونیستی نیز از شلیک دست‌کم ۳۰ موشک به سوی تل‌آویو و اطراف آن خبر داده و برخی منابع از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در این شهر خبر دادند.
 شاخه نظامی جنبش حماس همچنین از شلیک ده‌ها موشک به سوی "اشدود" خبر داد.
 اشدود از مهم‌ترین مراکز تجاری رژیم صهیونیستی در کنار تل‌آویو است.
بندر اشدود نیز بزرگ‌ترین بندر این رژیم محسوب می‌شود و گفته می‌شود که بیش از ۶۰٪  واردات صهیونیست‌ها از طریق این بندر صورت می‌گیرد.
بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی از ساکنان تل‌آویو خواست تا به پناهگاه‌ها بروند و تا اطلاع ثانوی در آن‌جا باقی مانند.
شاخه نظامی جنبش حماس شهرک صهیونیست‌نشیت "مودیعین" غرب رام‌الله را نیز هدف قرار داد.
در پی حمله بامداد امروز (شنبه )جنگنده‌های صهیونیستی به اردوگاه "الشاطئ" غزه بدون هشدار قبلی، منازل دو شهروند فلسطینی هدف قرار گرفت که طی آن ۱۰ نفر از اعضای این دو خانواده  از جمله شش کودک و دو زن به شهادت رسیدند.

کلیدواژه