ثور 27, 1400 09:56 Asia/Kabul
  • حملات هوایی، پهپادی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به نوار غزه
    حملات هوایی، پهپادی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به نوار غزه

منابع رسانه ای از حملات هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف در نوار غزه خبر دادند.

به گزارش رادیو دری؛ منابع رسانه ای عربی شامگاه یکشنبه اعلام کردند، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی مواضعی را در شرق «خان یونس» و اردوگاههای «البوریج» و «المغازی» هدف قرارداده است. 

این منابع افزودند، جنگنده های رژیم صهیونیستی چند خانه را در منطقه «صبرا» و اردوگاه «الشاطی» در  نوار غزه و یک خانه دیگر را در منطقه «رفح»  بمباران کردند . 

برخی منابع خبری درغزه نیز گزارش دادند، جنگنده‌های صهیونیستی به همراه پهپادهای این رژیم در چند دقیقه حدود 70 حمله هوایی به نوار غزه انجام داده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی هم مدعی حمله به یک مرکز اطلاعاتی حماس  در غزه شد.

براساس این گزارش، رژیم صهیونیستی در حملات جدید خود به کرانه باختری و نوار غزه از بمب های آمریکایی GBU-31 و GBU-39 که بسیار مخرب و کشنده هستند استفاده کرده است.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از دوشنبه هفته گذشته و پس از پایان مهلت مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.

وزارت بهداشت فلسطین  اعلام کرد، طی هفت روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون شمار شهیدان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه به ۱۹۲ شهید رسیده است که در میان آنها ۵۸ کودک و ۳۴ زن قرار دارند. همچنین بر اثر حملات رژیم صهیونیستی، ۱۲۳۵ فلسطینی زخمی شده‌اند.

کلیدواژه