سنبله 24, 1400 11:26 Asia/Kabul
  • زخمی شدن ۲۳ فلسطینی در یورش صهیونیست‌ها به «نابلس»
    زخمی شدن ۲۳ فلسطینی در یورش صهیونیست‌ها به «نابلس»

نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به شهر «نابلس» ۲۳ فلسطینی را به شدت زخمی کردند.

به گزارش رادیودری، یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به نابلس بامداد روزسه شنبه و پس از آن صورت گرفت که شماری از فلسطینیان در حمایت از اسرای تونل آزادی تظاهرات کردند.

درپی این یورش، درگیری‌های شدیدی میان نظامیان صهیونیست و شهروندان فلسطینی صورت گرفت و صهیونیستها با گلوله پلاستیکی و باتوم  معترضان فلسطینی را مورد ضرب و شتم قرار داده  و ۲۳ فلسطینی را به شدت زخمی کردند.

دوشنبه شب نیز  مردم فلسطین در شهرهای مختلف کرانه باختری و غزه در حمایت از اسرای تونل آزادی  و سایر اسرای فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند که به درگیری با نظامیان صهیونیست و مجروح شدن  بیش از ۴۰ فلسطینی به ضرب گلوله، استشمام گاز اشک آور و بمب های صوتی منجرشد.

درپی فرار هفته گذشته شش اسیر فلسطینی  از زندان فوق امنیتی «جلبوع» ، نیروهای امنیتی رژیم  صهیونیستی اقدامات خصمانه  خود علیه زندانیان فلسطینی را شدت بخشیده و «زکریا الزبیدی» یکی از چهار اسیر عملیات تونل آزادی را پس از بازداشت، مورد شکنجه شدید قراردادند. 

گروه‌های فلسطینی نیز درواکنش به این اقدامات خشونت آمیز به رژیم صهیونیستی هشداردادند، درصورت ادامه سرکوب اسرا، تمام توافق‌های آتش‌بس سابق با این رژیم  را  لغو خواهند کرد.

زخمی شدن 282 فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

کلیدواژه