حمل 12, 1401 14:51 Asia/Kabul
  • تدابیر شدید امنیتی صهیونیست‌ها همزمان با نماز جمعه فلسطینی ها در مسجد الاقصی
    تدابیر شدید امنیتی صهیونیست‌ها همزمان با نماز جمعه فلسطینی ها در مسجد الاقصی

منابع رسانه ای از تدابیر شدید امنیتی رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی همزمان با برگزاری آخرین نماز جمعه فلسطینی ها پیش از آغاز ماه مبارک رمضان در مسجد الاقصی خبر دادند.

هزاران فلسطینی ساکن بیت‌المقدس و اراضی اشغالی ۴۸ و کرانه باختری در پاسخ به ندای فجر عظیم نماز و علی رغم تهدیدات مقامات و شهرک نشینان صهیونیست نمازصبح امروزجمعه را درمسجدالاقصی به جا آوردند.

شبکه رسانه ای "مکان" رژیم صهیونیستی امروز جمعه گزارش داد، حدود سه هزار نیروی پلیس این رژیم از بیم وقوع ناآرامی بعد از برگزاری نماز جمعه در مسجد الاقصی در آستانه ماه مبارک رمضان در بخش قدیمی شهر اشغالی قدس مستقر شدند.

این شبکه از اعمال محدودیت های رژیم صهیونیستی برای ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی خبر داد وافزود، فقط به مردان بالای ۶۰ سال و زنان اجازه ورود داده شد و مردان ۴۵ تا ۶۰ سال نیز باید مجوز ویژه میگرفتند.

شبکه تلویزیونی روسیا الیوم نیز امروز گزارش داد، یگان های ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و اطراف نوار غزه سطح آماده باش خود را افزایش داده و دستگاههای امنیتی این رژیم را برای موج جدید مبارزه و مقاومت فلسطینیان در طول چند هفته آینده آماده می کنند.

درهمین حال، «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی صبح امروز دستور فراخواندن داوطلبانه نیروهای ذخیره یگان های ویژه مرزهای فلسطین اشغالی را صادر کرد و گفت، ۳۰۰ افسر ذخیره واحد دژبانی نیز فراخوانده خواهند شد.

سرزمین اشغالی فلسطین طی روزهای گذشته شاهد سه عملیات علیه صهیونیست ها بوده است که در جریان آن ۱۱ صهیونیست کشته شدند.

سه عملیات اخیر بویژه عملیات مقاومتی  سه شنبه شب جوان فلسطینی در شهرک بنی براک مقام های رژیم صهیونیستی را به شدت نگران این موضوع کرده که مبادا این عملیاتها سرآغاز موج دیگری از مبارزه فلسطینی ها در داخل سرزمین اشغالی فلسطین در سایه تداوم مبارزه آنها در کرانه باختری و نوار غزه باشد. 

کلیدواژه