حمل 14, 1402 18:52 Asia/Kabul
  • دادگاه غزه ۶ جاسوس رژیم صهیونیستی را به اعدام و حبس ابد محکوم کرد
    دادگاه غزه ۶ جاسوس رژیم صهیونیستی را به اعدام و حبس ابد محکوم کرد

دادگاه نظامی باریکه غزه ۶ نفر را به جرم جاسوسی برای رژیم صهیونیستی به اعدام یا حبس ابد محکوم کرد.

به گزارش رادیو دری، دادگاه عالی نظامی باریکه غزه روز دوشنبه دو نفر را به جرم جاسوسی و انتقال اطلاعات محرمانه به رژیم صهیونیستی به اعدام از طریق تیرباران و چوبه دار محکوم کرد.

در این گزارش آمده است: یکی از این دو نفر نظامی و دیگری غیرنظامی است و آنها اطلاعات مهمی را درباره نیروهای مقاومت، منازل و خودروهای آن ها و اماکن شلیک موشک ها، تونل ها، تصاویر، نقشه ها و خودروهای مقاومت در اختیار دشمن صهیونیستی قرار می دادند.

دادگاه نظامی باریکه غزه چهار نفر دیگر را نیز که در انتقال اطلاعات مهم و محرمانه متعلق به مقاومت در غزه به رژیم صهیونیستی دست داشتند، به حبس ابد با اعمال شاقه محکوم کرد.

براساس این گزارش، برخی از این افراد از سال ۲۰۰۰ با رژیم صهیونیستی در ارتباط بوده و اطلاعات منتقل شده  از طریق آن ها به صهیونیستها باعث ضربه زدن به گروه های مقاومت در باریکه غزه شده بود.

افسران دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از ابزارهای مختلف برای به دام انداختن شهروندان و جذب آن‌ها جهت جاسوسی، استفاده می‌کنند اما دستگاه‌های امنیتی مقاومت بیدار هستند و از طریق آگاهی‌بخشی به شهروندان و هشدار درباره تعامل با افرادی با اسامی جعلی منتسب به موسسات خیریه، شخصیت‌ها و غیره که به دنبال جذب مزدور هستند، با تلاش‌های مقابله می‌کنند.

انهدام شبکه جاسوسی موساد در ایران

کلیدواژه