ثور 17, 1402 08:02 Asia/Kabul
  • حماس: جنایت اشغالگران بدون پاسخ نخواهد ماند
    حماس: جنایت اشغالگران بدون پاسخ نخواهد ماند

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شنبه شب در بیانیه‌ای در واکنش به شهادت چند جوان فلسطینی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ملت قهرمان فلسطین هرگز اجازه نخواهند داد، جنایت اشغالگران بدون پاسخ بماند.

«دیار عمری» جوان ۲۰ ساله فلسطینی روز شنبه توسط یک شهرک نشین صهیونیست در روستای «صندله» از توابع شهر ناصره در شمال فلسطین به شهادت رسید.

به گزارش رادیو دری، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شنبه شب در بیانیه ای تاکید کرد، عملیات مقاومت در انتقام برای گرفتن خون شهدای قهرمان فلسطین بویژه جوان ۲۰ ساله فلسطینی که به دست یک شهرک نشین صهیونیست‌ به شهادت رسید، شدت خواهد گرفت.

جنبش حماس اعلام کرد، خون ملت فلسطین ارزان نیست و دشمن بابت این اقدام هزینه سنگینی پرداخت خواهد کرد.

گروه حماس از مردم مقاوم فلسطینی در درون سرزمین‌های اشغالی خواست با نظامیان صهیونیست و قلدری شهرکنشینان مقابله کنند و انتقام این جوان فلسطینی و دیگر شهدا را گرفته و به بسیج و جمع کردن نیروها و رهسپار شدن به مسجدالاقصی که هدف شدیدترین موج یهودی سازی و هتک حرمت توسط صهیونیست‌ها قرار گرفته، ادامه دهند.

نظامیان صهیونیست صبح شنبه نیز در یورش به اردوگاه نور شمس در شرق شهر طولکرم در کرانه باختری رود اردن دو جوان ۲۲ ساله فلسطینی را به شهادت رساندند.

گردان‌های کتائب «القسام» شاخه نظامی جنبش حماس نیز در بیانیه ای اعلام کرد، اشغالگران صهیونیست بهای سنگینی بابت جنایت امروز پرداخت خواهند کرد و پاسخی در خور ارزش این شهیدان و درد از دست دادنشان به اشغالگران وارد خواهد شد.

شهادت ۲ فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست به طولکرم

کلیدواژه