قوس 16, 1402 16:23 Asia/Kabul
  • شمار شهدای غزه از ۱۷ هزار نفر فراتر رفت
    شمار شهدای غزه از ۱۷ هزار نفر فراتر رفت

سخنگوی وزارت بهداشت در غزه گفت: از ابتدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون ۱۷ هزار و ۱۷۷ نفر در این منطقه به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش رادیو دری؛ "اشرف القدره" سخنگوی وزارت بهداشت در غزه اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵۰ غیرنظامی در مناطق مختلف باریکه غزه به شهادت رسیده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت در غزه  شمار زخمی های تجاوز ۲ ماهه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را نیز ۴۶ هزار نفر اعلام کرد.

القدره، اوضاع بهداشتی در رفح را بحرانی و فاجعه بار توصیف کرد و گفت: امکانات پزشکی با حجم تجاوزها و شمار آوارگان ورودی به این شهر تناسبی ندارد و این شهر در چند ساعت گذشته شاهد قتل عام گسترده شهروندان بوده و حملات رژیم صهیونیستی به رفح  تاکنون ۲۲ شهید و صدها زخمی برجای گذاشته است.

سخنگوی وزارت بهداشت در غزه تصریح کرد: این منطقه از قحطی و گرسنگی رنج می برد و این موضوع به شدت کودکان شیرخوار، زخمی ها، بیماران و مبتلایان به بیماری های مزمن را تحت تاثیر قرار می دهد.

رژیم آپارتاید صهیونیستی همچنان به حملات ضد بیمارستان ها و مناطق مسکونی ادامه می دهد و عملیات نسل کشی ضد مردم مقاوم فلسطین را در دستور کار خود قرار داده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) ضد مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.

ویرانی ۲۲۰ مدرسه در پی حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه

افزایش شمار شهدای فلسطینی در باریکه غزه

کلیدواژه