ثور 29, 1403 08:32 Asia/Kabul
  • حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است
    حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است

سامی ابوزهری، رئیس اداره سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)در خارج گفت: دولت آمریکا شریک جنگ علیه مردم فلسطین است و با تامین سلاح و تجهیزات برای اشغالگران، مسئول ادامه جنگ در باریکه غزه است.

به گزارش رادیو دری، سامی ابوزهری، رئیس اداره سیاسی جنبش حماس در خارج با انتقاد از حمایت همه جانبه آمریکا و غرب از جنایات رژیم جعلی اسرائیل علیه فلسطینیان گفت: حضور هیچ نیروی نظامی خارجی را در باریکه غزه نمی‌پذیریم.

ابوزهری افزود: اشغالگران صهیونیست تمایلی به دستیابی به توافق برای توقف جنگ ندارند و در صورت تداوم آن، گردان‌های قسام آماده مقابله با اشغالگران هستند، چراکه رژیم جعلی اسرائیل در فرسوده کردن یا تضعیف مقاومت شکست مفتضحانه‌ای خورده است.

این مقام ارشد حماس همچنین با تاکید براینکه اشغالگران باید از گذرگاه رفح عقب نشینی و برای کمک رسانی مجدد آن را باز کنند، گفت: رژیم اشغالگر گرفتار سردرگمی بزرگی است و ارتش این رژیم نیز بدون چشم‌انداز می‌جنگد.

رئیس اداره سیاسی جنبش حماس در خارج در پایان یادآور شد که اظهارات محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در مورد حماس در نشست اتحادیه عرب در منامه بحرین، مایه تأسف، خلاف واقعیت و خنجر زدن به مقاومت است.

محمود عباس در نشست سران اتحادیه عرب در منامه جنبش مقاومت حماس را به دادن بهانه به رژیم صهیونیستی برای حمله به باریکه غزه متهم کرد و مدعی شد، عملیات نظامی حماس که با یک تصمیم یک جانبه در 15میزان گذشته گرفته شد، به دست اسرائیل بهانه داد تا به باریکه غزه حمله کند.

کنعانی: آمریکا، شریک جرم رژیم کودک کُش صهیونیستی است

کلیدواژه