واکنش جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی ایران به ترور شهید هنیه شدید خواهد بود
(last modified 1403-05-10T09:55:06+00:00 )
اسد 10, 1403 14:25 Asia/Kabul
  • واکنش جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی ایران به ترور شهید هنیه شدید خواهد بود

کارشناس سیاسی و فعال رسانه ای افغان گفت: جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی ایران نسبت به ترور شهید هنیه واکنش شدیدی نشان خواهند داد.

محمد داود افشار در گفت و گو با برنامه انعکاس رادیو دری ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران و اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه خونخواهی شهید اسماعیل هنیه را وظیفه خود می دانیم اظهار کرد: جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی ایران نسبت به این اقدام رژیم ناپاک و کودک کش رژیم صهیونیستی پاسخ شدیدی خواهند داد. این جنایت و نوع آن بسیار بی سابقه بود و پیامدهای آن می تواند بسیار شدید باشد.

وی افزود: واکنش رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار تعیین کننده است، ایشان در پیام خود به صراحت از انتقام صحبت کردند و اینکه ما خونخواه شهید اسماعیل هنیه هستیم به ویژه اینکه شهید هنیه به عنوان مهمان در جمهوری اسلامی ایران حضور داشت. جامعه میزبان و محور مقاومت در این زمینه بسیار حساس است بنابراین جبهه مقاومت و ایران اسلامی پاسخ شدیدی خواهد داد.

این فعال رسانه ای افغان با اشاره به ترور یکی از رهبران ارشد حزب الله لبنان در حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی در جنوب بیروت، ترور رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران و یادآوری اینکه رهبر نظامیان سودان که با جبهه مقاومت ارتباط و همکاری داشته هم مورد حمله پهپادی قرار گرفته اما جان سالم بدر برده گفت: وضعیتی که از روز گذشته تا کنون در منطقه مشاهده می شود بیش از آنکه اقتدار رژیم صهیونیستی و امریکایی ها به عنوان حامی آن را نشان دهد حاکی از رفتار جنون آمیزی است که رژیم صهیونیستی گرفتار آن شده است.

افشار با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه و در خون چهل هزار بیگناه غرق شده و برای نجات حداقلی خود دست و پا می زند، عنوان کرد: اینگونه ترورها چه در لبنان و چه در تهران در حالی که شهید اسماعیل هنیه پاسپورت و مصونیت دیپلماتیک داشت در ادبیات سیاسی-نظامی دنیا یک نوع خودکشی محسوب می شود و کسانی دست به چنین اقداماتی می زنند که خود را در معرض نابودی می بینند.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی هم در چنین وضعیتی قرار گرفته و در حال دست و پا زدن است و به زودی شاهد سقوط این رژیم و پیروزی مقاومت خواهیم بود.

 

کلیدواژه