لغو همه پروازهای آمریکا به مقصد فلسطین اشغالی
(last modified 1403-05-29T04:33:46+00:00 )
اسد 29, 1403 09:03 Asia/Kabul
  • لغو همه پروازهای آمریکا به مقصد فلسطین اشغالی
    لغو همه پروازهای آمریکا به مقصد فلسطین اشغالی

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی از لغو همه پروازهای آمریکا به مقصد فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش رادیو دری، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که خطوط هوایی آمریکا به طور رسمی همه پروازهای خود را "از و به" مقصد فلسطین اشغالی تا آوریل ۲۰۲۵ لغو کرد.

پیشتر روزنامه اسرائیلی "یسرائیل هیوم" نیز نوشته بود که شرکت بزرگ هواپیمایی "آمریکن ایرلاینز" پروازهای خود به فلسطین اشغالی را تا آوریل ۲۰۲۵ لغو کرده است.

شرکت هواپیمایی دلتا هم پیش از این اعلام کرده بود که پروازهای خود از نیویورک به مقصد تل آویو را تا ۳۱ اوت امسال لغو کرده است.

خطوط هوایی کشورهای بلغارستان، لیتوانی و اتیوپی نیز اعلام کرده بودند که پروازهای خود به فلسطین اشغالی را لغو کردند.

اضطراب و آشفتگی روانی صهیونیست ها از پاسخ حتمی جمهوری اسلامی ایران به ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود بر مشکلات روحی و روانی صهیونیست‌ها که از بیش از ۱۰ ماه پیش درگیر جنگ هستند، افزوده است.

رسانه‌های اسرائیلی نیز اذعان کرده‌اند که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

 «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و یکی از محافظانش بامداد روز چهارشنبه ۳۱ ژوئیه بر اثر حمله تروریستی در تهران به شهادت رسید.

سپاه پاسداران: رژیم صهیونیستی پاسخ ترور شهید هنیه را دریافت خواهد کرد

کلیدواژه