محور مقاومت، جبهه اصلی مقابله با تروریسم در منطقه
(last modified Fri, 27 Jan 2017 07:50:20 GMT )
دلو 08, 1395 12:20 Asia/Kabul
  • محور مقاومت، جبهه اصلی مقابله با تروریسم در منطقه

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد، سران کشور های منطقه دریافته اند ایستادگی محور مقاومت، تروریسم را در سوریه و عراق، مهار کرده است.

شیخ "نعیم قاسم" معاون دبیرکل حزب الله لبنان روز جمعه در گفت وگو با خبرگزاری صداوسیما، با بیان اینکه گروه های تروریستی، دست پرورده آمریکا، اسراییل و رژیم سعودی هستند گفت، جنایاتی که تروریست ها در منطقه انجام می دهند با دلارهای نفتی، حمایت های سیاسی و تجهیزات نظامی آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی است.

شیخ نعیم قاسم با محکوم کردن اقدامات رژیم سعودی در منطقه افزود، سعودی ها برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی در کشورهای منطقه همچون یمن مداخله نظامی کرده اند و مردم بی دفاع این کشورها را به خاک و خون کشیده اند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان همچنین با اشاره به حضور نیروهای مقاومت در سوریه تصریح کرد، حضور حزب الله در سوریه به درخواست رسمی دولت این کشور بوده است و نیروهای مقاومت برای حفظ تمامیت ارضی و دفاع از ملت سوریه می جنگند و هیچ گونه چشمداشتی به خاک این کشور ندارند.

شیخ نعیم قاسم در مورد بحران سوریه و نقش رژیم صهیونیستی در جنگ و آشوب در منطقه نیز اظهار داشت، رژیم صهیونیستی عامل بحران در منطقه است و به بحران در سوریه دامن می زند اما بداند که موضوع فلسطین همچنان اولویت جهان اسلام است.

 

کلیدواژه