قاسمی: ریختن خون بیگناهان آخرین حربه تروریست ها درسوریه است
(last modified Sun, 12 Mar 2017 06:30:08 GMT )
حوت 22, 1395 11:00 Asia/Kabul
  •  قاسمی: ریختن خون بیگناهان آخرین حربه تروریست ها درسوریه است

سخنگوی وزارت خارجه ایران با محکوم کردن جنایت تروریست ها در دمشق، پایتخت سوریه گفت: ریختن خون بیگناهان آخرین حربه تروریست ها در سوریه است.

در انفجارهای تروریستی روز شنبه در منطقه "مقبره الباب الصغیر" دمشق  سوریه، بیش از 46 نفر از زائران عراقی شهید و 120 تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایرنا؛ «بهرام ‌قاسمی» سخنگوی وزارت خارجه ایران روز شنبه ضمن ابراز همدردی با دولت و ملت سوریه و بازماندگان سوری و خارجی این جنایت  اعلام کرد: ترورهای کور، کشتار و ریختن خون بیگناهان اعم از زنان و کودکان، آخرین حربه تروریست هایی است که در پی شکست های مکرر و مفتضحانه خود در عرصه های مختلف، بیش از پیش عنان از دست داده اند.

‌قاسمی افزود: تروریست ها و حامیان آشکار و نهان آنان بخوبی آگاه اند که در جبهه نظامی در آستانه شکست های بیشتر و در معرض تباهی و انهدام کامل قرار دارند؛ از این رو مذبوحانه با خلق چنین فجایع انسانی قصد بر هم زدن فرایند صلح، گفت وگو و استمرار آتش بس و تحقق ثبات در سوریه را دارند.

گروه های تروریستی تحت حمایت غرب و برخی کشورهای منطقه از شش سال پیش تاکنون جنگ در سوریه را آغاز کرده و طی این مدت جنایات زیادی مرتکب شده اند.

 

کلیدواژه